Wyświetlanie 1–24 z 99 wyników

Kapitan Nauka

Kapitan Nauka: Zabawy logopedyczne. Leśne harce.

39,90 
Czas na logopedyczne harce dla przedszkolaków! Leśne zwierzątka zapraszają do wspólnych zabaw wspierających poprawną wymowę. „Zabawy logopedyczne. Leśne harce” (3–7

Kapitan Nauka: Maluch mówi. Pierwsze słowa i dźwięki.

39,90 
Maluch mówi. Pierwsze słowa i dźwięki (1–3 lata) to zestaw trzech książeczek obrazkowych wraz z naklejkami, dzięki którym najmłodsze dzieci poznają

Kapitan Nauka: Dzika logika. Zagadki i łamigłówki

39,90 
Wytęż mózg i zostań dzikim mistrzem intelektu! aż 85 wyzwań dla bystrzaków podchwytliwe i wciągające zagadki logiczne różny stopień trudności

Kapitan Nauka: Bójka na dodawanie

39,90 
Bójka na dodawanie to gra dla dzieci rozpoczynających naukę dodawania w pamięci, która pozwala nabrać swobody w liczeniu oraz przygotowuje do

Kapitan Nauka: Mela i Kostek – Zwykły dzień niezwykłych bliźniaków

39,90 
Wymyśl historię o łazienkowym stworze. Zdradź nam, czego chcą kosmici, którzy odwiedzili dzieci. Opowiedz, o czym w swych snach marzą

Kapitan Nauka: książka obrazkowa „Kosmiczne śledztwo Heweliusza Kwazara”

39,90 
Gdzie się podział Psiul? Czy porwali go międzygalaktyczni złoczyńcy? Kto pomoże zrozpaczonej sześcioletniej właścicielce znaleźć ukochanego pupila? Pewnego dnia do

Kapitan Nauka: gra loteryjka – zwierzęta

39,90 
Znajdź w lesie wiewiórkę i sowę, sprawdź, czy w Arktyce spotkasz lisa polarnego i maskonura, a potem przenieś się na

Kapitan Nauka: gra loteryjka – świat

39,90 
Gra Loteryjka Świat 3+ polega na wyszukiwaniu szczegółów oraz jak najszybszym przyporządkowaniu obrazka znajdującego się na żetonie do odpowiedniego miejsca

Kapitan Nauka: gra loteryjka – pory roku

39,90 
Loteryjka Pory roku dla dzieci od 4 roku życia to edukacyjna gra z 6 kolorowymi planszami i 36 żetonami. W

Kapitan Nauka: gra loteryjka – pojazdy

39,90 
Gra Loteryjka. Pojazdy to oparta na prostych zasadach gra dla przedszkolaków, dzięki której poznają środki transportu, maszyny na placu budowy

Kapitan Nauka: gra loteryjka – na wsi

39,90 
Gra Loteryjka. Na wsi to idealny wybór dla najmłodszych dzieci, na rozpoczęcie przygody z grami. Proste zasady i angażujące zadania

Kapitan Nauka: gra loteryjka – kosmos

39,90 
Loteryjka Kosmos Kapitana Nauki, przeznaczona dla dzieci od czwartego roku życia, to połączenie świetnej zabawy z ćwiczeniem spostrzegawczości. Zadaniem małych

Kapitan Nauka: gra loteryjka – kolory

39,90 
Gdzie ukrył się fioletowy kameleon? Czy to lew z pomarańczową grzywą wygląda z nory? Kto pierwszy położy wszystkie żetony w

Kapitan Nauka: gra loteryjka – dinozaury

39,90 
Twoje dziecko jest fanem dinozaurów? To właśnie z myślą o miłośnikach prehistorycznych gadów powstała gra Loteryjka. Loteryjka Dinozaury to gra

Kapitan Nauka: Magiczne koło. Złość!

36,90 
Złość to książeczka z serii Magiczne koło, dzięki której dziecko zrozumie, na czym polega złość i jak poradzić sobie z tym uczuciem.

Kapitan Nauka: Magiczne koło. Niespodzianka!

36,90 
Niespodzianka to kolejna książeczka z serii Magiczne koło, dzięki której dzieci dowiedzą się, jak fascynujący jest świat wokół nas! Dziecko pozna prawa

Kapitan Nauka: Witaj, wiewiórko!

36,90 
Witaj, wiewiórko to książeczka z serii Dotknij natury wspierającej rozwijanie zmysłów u najmłodszych dzieci. Na każdej stronie czekają dziuple, okienka

Kapitan Nauka: Witaj, Ptaszku!

36,90 
Witaj, ptaszku to książeczka z serii Dotknij natury wspierającej rozwój zmysłów u najmłodszych dzieci. Na każdej stronie czekają dziuple, okienka

Kapitan Nauka: Magiczne koło. Strachy!

36,90 
Magiczne koło Strachy! to książeczka dla dzieci, która pomoże przezwyciężyć strach oraz lęki wywołane przez duchy, czarownice czy grzechotniki. Wystarczy

Kapitan Nauka: Magiczne koło. Emocje!

36,90 
Emocje! to książeczka z serii Magiczne koło, dzięki której dziecko nauczy się rozróżniać podstawowe emocje. Zakręćcie kołem i zaobserwujcie, jak

Kapitan Nauka: Magiczne koło. Dobranoc, śpiochu!

36,90 
Dobranoc, śpiochu! to książeczka z serii Magiczne koło, która idealnie sprawdzi się jako lektura przed snem. Obróćcie koło i zobaczcie,

Kapitan Nauka: gra memory na 3 sposoby – świat baśni

36,90 
Memory na 3 sposoby Świat baśni to wciągająca gra przeznaczona dla dzieci już od drugiego roku życia. Trzy warianty gry

Kapitan Nauka: gra memory na 3 sposoby – farma

36,90 
Memory na 3 sposoby. Farma to niezwykła gra dla dzieci, w której do wyboru są aż 3 warianty rozgrywek o

Kapitan Nauka: Twinkle, Twinkle, Little Star

35,90 
Gdzie pajączek schował się przed deszczem? Dokąd wędruje migocząca gwiazdka? Komu owieczka podarowała worek wełny? Poznaj bohaterów piosenek i zaśpiewaj