- ZESTAWY ARTYSTYCZNE
- ARTYKUŁY PLASTYCZNE
- LALKI I AKCESORIA
- AKCESORIA DLA MAŁEJ DAMY
- GRY
- PUZZLE
- UKŁADANKI, SORTERY
- ZABAWKI DREWNIANE
- FIGURKI KOLEKCJONERSKIE
- SAMOCHODY, KOLEJKI I INNE POJAZDY
- ZABAWKI MUZYCZNE
- MASKOTKI
- KONSTRUKCYJNE
- ZABAWKI NIEMOWLĘCE
- ZABAWA NA ZEWNĄTRZ
- POMOCE DYDAKTYCZNE
- ZABAWKI OPTYCZNE
- ZESTAWY DOŚWIADCZALNE
- KSIĄŻKI
- MAGNETYCZNE
- HULAJNOGI, JEŹDZIKI, PCHACZE
- ZABAWKI INTERAKTYWNE
- DO KĄPIELI
- ODGRYWANIE RÓL
- TABLICE, ZNIKOPISY
- DROBNE PODARUNKI
- PLECAKI, WALIZKI, TOREBKI
- AKCESORIA DO WŁOSÓW, BIŻUTERIA, ZEGARKI
- GADŻETY URODZINOWE I IMPREZOWE
MUDPUPPY: Magnetyczna układanka BOHATEROWIE 6+
72,00 zł Pierwotna cena wynosiła: 72,00 zł.45,00 złAktualna cena wynosi: 45,00 zł.
The Purple Cow: gra magnetyczna Backgammon Tryktrak
35,00 zł
W magazynie / wysyłka 24h
1
osoba ogląda teraz ten produkt!
EAN: 7290011890025
Opis
Klasyczna gra BACKGAMMON – w wersji magnetycznej, idealnej na podróż.
Celem gry w backgammona jest doprowadzenie swoich 15 pionków do swojego domu (6 pół w prawym dolnym rogu planszy), a następnie zdjęcie ich z planszy. Na początku każdy z graczy rzuca jedną kostką. Gracz, którzy wyrzuci większą liczbę oczek, rozpoczyna rozgrywkę. Rzuca on jednocześnie obiema kostkami, a liczba wyrzuconych oczek określa ilość pól, o którą mogą zostać przestawione pionki.. Jeden gracz będzie przesuwał swoje pionki w stronę zgodną z kierunkiem ruchu wskazówek zegara, a drugi -w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara. Po rzucie gracz może poruszyć swe dwa pionki o liczby wskazane na kostkach (w tym jednym pionem dwa razy). Piony można przesuwać wyłącznie na pola, na których nie znajdują się co najmniej dwa piony przeciwnika. Wyjątkowym rzutem jest tak zwany „dubel” (ta sama ilość oczek na obu kostkach). W pierwszej fazie gracz musi doprowadzić wszystkie swe pionki do „domu”. Dopiero wtedy może zdejmować pionki z planszy. Odbywa się to poprzez wyrzucenie kostką ilości oczek potrzebnej pionkowi do opuszczenia planszy. Jeżeli gracz wyrzuci 6, a nie posiada pionków na szóstym polu (licząc od krawędzi planszy), to może zdjąć pion z kolejnego pola.W czasie gry można zbijać. Zbicie polega na umieszczeniu swego pionka na polu, Linia znajdująca się na planszy nosi nazwę banda a miejsce do którego gracz musi włożyć piony: dwór.
Ilość graczy: 2.
Wiek: 4+
PRODUCENT
PRODUCENT
The Purple Cow
Firma the Purple Cow specjalizuje się w tworzeniu designu, dodającego znanym i popularnym na całym świecie grom nowego, unikalnego wyglądu.
Produkty The Purple Cow to postacie znane z bajek zaprezentowane w przyjemny sposób.
W ofercie The Purple Cow znajdziemy puzzle, gry logiczne, kreatywne gry rodzinne nie tylko dla dzieci, ale także dla rodziców.
Wysyłka i dostawa
0zł / odbiór osobisty w naszym sklepie stacjonarnym ul. Sprawna 38A Warszawa – potwierdzenie zrealizowania zamówienia i zaproszenie po odbiór zostanie wysłane SMS-em
11,90 zł – Inpost paczkomat
15,90 zł – Inpost paczkomat pobranie
14,90 zł – kurier InPost
19,90 zł – kurier InPost pobranie
16,90 zł – DPD kurier
21,90 zł – DPD kurier pobranie
Darmowa dostawa od 299 zł
11,90 zł – Inpost paczkomat
15,90 zł – Inpost paczkomat pobranie
14,90 zł – kurier InPost
19,90 zł – kurier InPost pobranie
16,90 zł – DPD kurier
21,90 zł – DPD kurier pobranie
Darmowa dostawa od 299 zł
POLECANE PRODUKTY
BIGJIGS: drewniane Kręgle Farma 3+
58,00 zł
Djeco: Domino PUZZLE Animo 3+
42,00 zł
Djeco: Gra karciana Zanimatch 5+
64,00 zł
Djeco: Gra karciana Czerwony Kapturek 4+
39,00 zł
Djeco: Gra karciana Happy Family 5+
39,00 zł
Djeco: Gra karciana Piratatak 5+
42,00 zł
Djeco: Gra łowienie rybek / wędkowanie TROPIKI 2+
BIGJIGS: drewniane kręgle WRÓŻKI 3+
48,90 zł
BIGJIGS: drewniane kręgle PIRACI 3+
45,00 zł
BIGJIGS: drewniane jojo KACZUSZKA
5,00 zł