- ZESTAWY ARTYSTYCZNE
- ARTYKUŁY PLASTYCZNE
- LALKI I AKCESORIA
- AKCESORIA DLA MAŁEJ DAMY
- GRY
- PUZZLE
- UKŁADANKI, SORTERY
- ZABAWKI DREWNIANE
- FIGURKI KOLEKCJONERSKIE
- SAMOCHODY, KOLEJKI I INNE POJAZDY
- ZABAWKI MUZYCZNE
- MASKOTKI
- KONSTRUKCYJNE
- ZABAWKI NIEMOWLĘCE
- ZABAWA NA ZEWNĄTRZ
- POMOCE DYDAKTYCZNE
- ZABAWKI OPTYCZNE
- ZESTAWY DOŚWIADCZALNE
- KSIĄŻKI
- MAGNETYCZNE
- HULAJNOGI, JEŹDZIKI, PCHACZE
- ZABAWKI INTERAKTYWNE
- DO KĄPIELI
- ODGRYWANIE RÓL
- TABLICE, ZNIKOPISY
- DROBNE PODARUNKI
- PLECAKI, WALIZKI, TOREBKI
- AKCESORIA DO WŁOSÓW, BIŻUTERIA, ZEGARKI
- GADŻETY URODZINOWE I IMPREZOWE
WYPRZEDANE
BIGJIGS: kolejka KRAINA DINOZAURÓW
259,00 zł Pierwotna cena wynosiła: 259,00 zł.233,10 złAktualna cena wynosi: 233,10 zł.
The Purple Cow: gra magnetyczna Piłka nożna
35,00 zł
Brak w magazynie
Powiadom mnie o dostępności:
5
osób ogląda teraz ten produkt!
EAN: 7290014368620
Opis
Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.
Celem gry jest być pierwszym, który strzeli gola przeciwnikowi. Wygrywa gracz, który strzeli 3 gole.
Zasady gry: Ruchy odbywają się na zmianę. Rozpoczyna młodszy gracz. Gracze mogą poruszać pionkami z zawodnikami oraz pionkami z piłką do przodu, do tyłu, po skosie. Gracz może przyspieszyć ruch przeskakując zawodnika lub piłkę swojej drużyny. Przeskok jest możliwy w linii prostej do przodu, do tyłu, po skosie (patrz rysunek) przez zawodnika ze swojej drużyny na puste miejsce. Możliwe jest wykonanie podwójnego lub potrójnego skoku (podobnie jak w warcabach). Nie można wykonywać skoku przez zawodnika z przeciwnej drużyny. Nie można stanąć w miejscu, w którym znajduje się zawodnik przeciwnej drużyny. Obserwuj swoją piłkę! Jeśli zawodnik z przeciwnej drużyny stanie na twojej piłce, piłka wraca do początkowej pozycji. Strzelić gola można wyłącznie z pola karnego (oznaczonego białą linią). Każdy z zawodników może być bramkarzem, ale w polu karnym może przebywać tylko jeden zawodnik. Dwóch zawodników jednej drużyny może się znaleźć w polu karnym tylko i wyłącznie wtedy, gdy jeden z nich stanie na piłce przeciwnika w polu karnym. Jeśli gracze w trakcie gry powtórzą taką sytuację trzy razy, ogłaszany jest remis. Po strzelonej bramce drużyny przesuwają się na pozycję startową. Drużyna, która nie strzeliła gola, rozpoczyna kolejną rozgrywkę. Zwycięzcą zostaje gracz, który jako pierwszy zdobędzie 3 gole. Jeśli macie czas – zagrajcie prawdziwy, 90-minutowy mecz!
Cechy gry magnetycznej The Purple Cow:
- poręczna, małych rozmiarów;
- zapakowana w metalowe pudełko, służące za planszę;
- ilość graczy: 2;
- przeznaczona dla dzieci od 6 roku życia;
- gra zawiera planszę, 5 magnesów białej drużyny +1 piłkę oraz 5 magnesów czarnej drużyny + 1 piłkę, łącznik planszy;
- wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm.
PRODUCENT
PRODUCENT
The Purple Cow
Firma the Purple Cow specjalizuje się w tworzeniu designu, dodającego znanym i popularnym na całym świecie grom nowego, unikalnego wyglądu.
Produkty The Purple Cow to postacie znane z bajek zaprezentowane w przyjemny sposób.
W ofercie The Purple Cow znajdziemy puzzle, gry logiczne, kreatywne gry rodzinne nie tylko dla dzieci, ale także dla rodziców.
Wysyłka i dostawa
0zł / odbiór osobisty w naszym sklepie stacjonarnym ul. Sprawna 38A Warszawa – potwierdzenie zrealizowania zamówienia i zaproszenie po odbiór zostanie wysłane SMS-em
11,90 zł – Inpost paczkomat
15,90 zł – Inpost paczkomat pobranie
14,90 zł – kurier InPost
19,90 zł – kurier InPost pobranie
16,90 zł – DPD kurier
21,90 zł – DPD kurier pobranie
Darmowa dostawa od 299 zł
11,90 zł – Inpost paczkomat
15,90 zł – Inpost paczkomat pobranie
14,90 zł – kurier InPost
19,90 zł – kurier InPost pobranie
16,90 zł – DPD kurier
21,90 zł – DPD kurier pobranie
Darmowa dostawa od 299 zł