Wyświetlanie 49–72 z 99 wyników

Kapitan Nauka

Kapitan Nauka: Twinkle, Twinkle, Little Star

35,90 
Gdzie pajączek schował się przed deszczem? Dokąd wędruje migocząca gwiazdka? Komu owieczka podarowała worek wełny? Poznaj bohaterów piosenek i zaśpiewaj

Kapitan Nauka: Kto mieszka w dżungli? Dotknij i przesuń

34,90 
Dotknij i przesuń. Kto mieszka w dżungli? to inspirowana zabawą w „a kuku” książka dla maluchów, która ukazuje zaskakujące zmiany w

Kapitan Nauka: Ida się cieszy

22,90 
Ida się cieszy (2+) to książeczka o tym, ile jest powodów do radości w życiu małej dziewczynki: przyjazd ukochanej babci, święta,

Kapitan Nauka: Ida jest ciekawa

22,90 
Ida jest ciekawa (2+) to książeczka o małej dziewczynce i jej ogromnej ciekawości. Jak to możliwe, że ptaki fruwają? Czy jej

Kapitan Nauka: karty kontrastowe malucha – widzę kształty!

34,90 
Zestaw z serii kontrastowej zawiera 12 dwustronnych czarno-białych kart oraz poradnik dla opiekunów ze wskazówkami terapeutki widzenia i optometrystki Barbary

Kapitan Nauka: książka obrazkowa 100 pierwszych słówek – pojazdy

23,90 
Jakie maszyny latają w kosmos? Co robi koparka? Jakim pojazdem najłatwiej ominiemy korki na drodze? Sięgnij po książeczkę obrazkową 100

Kapitan Nauka: książka obrazkowa 100 pierwszych słówek – na spacerze

23,90 
Gdzie w mieście można spotkać jeża i wiewiórkę? Jak trzeba ubrać się zimą, a jak latem? Gdzie jest statek, a

Kapitan Nauka: Magiczne koło. Złość!

36,90 
Złość to książeczka z serii Magiczne koło, dzięki której dziecko zrozumie, na czym polega złość i jak poradzić sobie z tym uczuciem.

Kapitan Nauka: Jednorożce i lamy. Gra MEMO 3+

26,90 
Jednorożce i lamy to gra memory z ulubionymi zwierzątkami najmłodszych w roli głównej. Rozbrykane stworzenia mają wiele fascynujących przygód, które zachęcą

Kapitan Nauka: Angielski Gryzmołki

26,90 
„Gryzmołki. Angielski” (3–6 lat) to zestaw 60 kreatywnych, bogato ilustrowanych zabaw dla przedszkolaków, dzięki którym bez wysiłku przyswoją angielskie słówka.

Kapitan Nauka: puzzle układam i poznaję – zawody

29,90 
Układam i poznaję. Zawody to układanki dla przedszkolaków, dzięki którym poznają osoby wykonujące różne profesje oraz charakterystyczne elementy niezbędne do

Kapitan Nauka: gra memory – pojazdy

34,90 
Memory Pojazdy to wyjątkowa gra dla maluszków, dzięki której potrenują pamięć i rozwiną spostrzegawczość podczas wesołej zabawy! Barwne ilustracje Lidii

Kapitan Nauka: gra memory na 3 sposoby – farma

36,90 
Memory na 3 sposoby. Farma to niezwykła gra dla dzieci, w której do wyboru są aż 3 warianty rozgrywek o

Kapitan Nauka: gra memory – dinozaury

34,90 
Memory Dinozaury od Kapitana Nauki to ekscytująca gra dla dzieci, która ćwiczy pamięć maluchów a także wprowadza je w prehistoryczny

Kapitan Nauka: gra loteryjka – świat

39,90 
Gra Loteryjka Świat 3+ polega na wyszukiwaniu szczegółów oraz jak najszybszym przyporządkowaniu obrazka znajdującego się na żetonie do odpowiedniego miejsca

Kapitan Nauka: gra loteryjka – kosmos

39,90 
Loteryjka Kosmos Kapitana Nauki, przeznaczona dla dzieci od czwartego roku życia, to połączenie świetnej zabawy z ćwiczeniem spostrzegawczości. Zadaniem małych

Kapitan Nauka: gra domino obrazkowe – liczby

34,90 
Domino obrazkowe. Liczby to pomysł na wprowadzanie maluszka w świat matematyki i gier logicznych. Domino ćwiczy skupienie, umiejętność dostrzegania powiązań

Kapitan Nauka: Zabawa w sylaby 4-8 lat

29,90 
Czy to lo-dy dla ochłody? A to so-wa mądra głowa? Zabawa w sylaby to układanka edukacyjna z ilustracjami i sylabami, dzięki którym przedszkolaki nauczą się

Kapitan Nauka: Na wsi. Dotknij, przesuń, potrząśnij

32,90 
Kasia i Tonio zapraszają na wycieczkę do gospodarstwa wiejskiego! Poznajcie ich przygody i pomóżcie odnaleźć kaczusię. Podążajcie paluszkami po kaczych

Kapitan Nauka: Montessori. Karty obrazkowe Pierwsze słowa

29,90 
To lala, to miś, a to królik. Króliki jedzą marchewkę. Miś to przytulanka. Inspirowane metodą Montessori karty obrazkowe przedstawiają dobrze

Kapitan Nauka: Gra w zegar. Która to godzina? 4+

29,90 
Tik, tak, zegar do zabawy daje znak! Kiedy wychodzisz na plac zabaw? Godzina 08:00 jest rano czy wieczorem? Gra w

Kapitan Nauka: Emocje. Dotknij, przesuń, potrząśnij

32,90 
Kasia i Tonio zapraszają do wspólnego harcowania! Wybierzcie się z nimi do parku. Poczujcie radość, grając paluszkami w klasy i

Kapitan Nauka: Układanki Malucha: Ang. Kolory 1-3 lat

24,90 
Układanki malucha. Angielski. Kolory to pakiet 7 trzyelementowych puzzli, dzięki którym maluchy poznają pierwsze angielskie słówka, takie jak black, red czy blue. Każdy z trzyelementowych

Kapitan Nauka: Bójka na dodawanie

39,90 
Bójka na dodawanie to gra dla dzieci rozpoczynających naukę dodawania w pamięci, która pozwala nabrać swobody w liczeniu oraz przygotowuje do