Wyświetlanie 73–108 z 188 wyników

Kapitan Nauka

Kapitan Nauka: Rysuję i zgaduję Kodowanie na wesoło 4-7 lat

44,90 
Kodowanie na wesoło (4–7 lat) to zestaw edukacyjnych zabaw z bestsellerowej serii Rysuję i zgaduję dla przyszłych programistów i inżynierów. Zawiera ponad 100

Kapitan Nauka: Montessori. Karty obrazkowe Emocje

29,90 
Co robisz, gdy czujesz radość? Czy nuda to przyjemne uczucie? Inspirowane metodą Montessori karty obrazkowe pomagają oswoić dziecięce emocje i

Kapitan Nauka: Karty edukacyjne- Zegar

19,99 
“Karty edukacyjne. Zabawy z zegarem” zostaly przygotowane z myślą o dzieciach w wieku 6-9 lat. Dzięki różnorodnym wariantom rozgrywek uczniowie

Kapitan Nauka: Karty edukacyjne- Łamigłówki 3-5

20,00 
Trening umysłu przy wspólnej zabawie! Karty edukacyjne Łamigłówki 3-5 lat przeznaczone są dla dzieci w wieku przedszkolnym. Na 55 dwustronnych,

Kapitan Nauka: Angielski dla dzieci. Rymowanki i wierszyki

34,90 
Z kim walczy nieustraszony Scott? Czego boi się rekin Mark? W czym prosięta wybrały się na bal? Kim chce zostać

Kapitan Nauka: karty kontrastowe malucha – widzę szczegóły!

34,90 
Zestaw zawiera 12 dużych, dwustronnych wielobarwnych kart łączących 6 kolorów: czarny, biały, czerwony, żółty, zielony i niebieski w kreatywnych zestawieniach.

Kapitan Nauka: Bójka na zwierzaki – Gra dla miłośników zwierząt

44,90 
Bójka na zwierzaki to gra dla miłośników zwierząt, dzięki której sprawdzisz swoją wiedzę przyrodniczą i zawalczysz o zwycięstwo w gronie

Kapitan Nauka: CYFERKI Gryzmołki

26,90 
Gryzmołki. Cyferki to pakiet zagadek, które pomogą dziecku w rozpoczęciu przygody z matematyką, nauczą rozpoznawania cyfr, prostych działań w zakresie

Kapitan Nauka: Spostrzegawczość 100 zagadek – Trenuj umysł 6-9 lat

44,90 
„Spostrzegawczość” (6–9 lat) to propozycja 100 wciągających, bogato ilustrowanych zagadek dla uczniów pierwszych klas szkoły podstawowej. Zestaw (książka + karty)

Kapitan Nauka: gra edukacyjna – zwierzaki bystrzaki

54,90 
Zwierzaki bystrzaki to gra na spostrzegawczość dla całej rodziny, podczas której uczestnicy wspólnie spędzają czas, świetnie się bawią i trenują

Kapitan Nauka: karty obrazkowe + poradnik – w lesie

19,99 
W lesie to pakiet (karty obrazkowe + poradnik) przygotowany dla najmłodszych, który rozpoczynają swoją przygodę z poznawaniem świata i zgłębianiem

Kapitan Nauka: gra edukacyjna – sylaba do sylaby

44,90 
Gra edukacyjna Sylaba do sylaby to układanka obrazkowa doskonaląca analizę i syntezę sylabową, czyli umiejętność sylabizowania, której opanowanie bywa jednym

Kapitan Nauka: Magiczne koło. Strachy!

36,90 
Magiczne koło Strachy! to książeczka dla dzieci, która pomoże przezwyciężyć strach oraz lęki wywołane przez duchy, czarownice czy grzechotniki. Wystarczy

Kapitan Nauka: Magiczne koło. Emocje!

36,90 
Emocje! to książeczka z serii Magiczne koło, dzięki której dziecko nauczy się rozróżniać podstawowe emocje. Zakręćcie kołem i zaobserwujcie, jak

Kapitan Nauka: gra edukacyjna – logika

44,90 
Logika to gra edukacyjna dla ciekawych świata przedszkolaków, która połączy wesołą zabawę z ćwiczeniem myślenia logicznego. Barwne układanki zapewniają wiele

Kapitan Nauka: gra memory na 3 sposoby – świat baśni

36,90 
Memory na 3 sposoby Świat baśni to wciągająca gra przeznaczona dla dzieci już od drugiego roku życia. Trzy warianty gry

Kapitan Nauka: książka obrazkowa 100 pierwszych słówek – mój dzień

19,90 
Mój dzień. 100 pierwszych słówek to książeczka dla najmłodszych, dzięki której poznają najważniejsze słówka związane z codziennością i nauczą się

Kapitan Nauka: gra loteryjka – zwierzęta

39,90 
Znajdź w lesie wiewiórkę i sowę, sprawdź, czy w Arktyce spotkasz lisa polarnego i maskonura, a potem przenieś się na

Kapitan Nauka: cytrynowa bateria i inne eksperymenty

35,90 
Z tą książką nie ma czasu na nudę! Oto eksperymenty, które zainteresują dociekliwych i rozbawią najbardziej wymagających. – A dlaczego

Kapitan Nauka: bazgraki w kosmosie 3-6 lat

25,90 
Bazgraki w kosmosie to wyjątkowa książeczka dla dzieci w wieku 3-6 lat. Pomóż sympatycznym Bazgrakom uniknąć zdarzenia z meteorytem, zaprojektuj

Kapitan Nauka: gra edukacyjna – alfabet na 3 sposoby

59,90 
Gra edukacyjna „Alfabet na 3 sposoby” (3–7 lat) to prosta i efektywna zabawa wprowadzającą przedszkolaki w naukę czytania w języku

Kapitan Nauka: Bazgraki czytają sylabami. Czytanie sylabowe. Elementarz 4-6

19,90 
Czytajcie sylabami razem z wesołymi Bazgrakami! Jaka jest ulubiona potrawa Ptysia? Jakie planety odwiedziły Bazgraki? Czy znasz nazwy egzotycznych zwierząt?

Kapitan Nauka: Zabawy logopedyczne. Leśne harce.

39,90 
Czas na logopedyczne harce dla przedszkolaków! Leśne zwierzątka zapraszają do wspólnych zabaw wspierających poprawną wymowę. „Zabawy logopedyczne. Leśne harce” (3–7

Kapitan Nauka: Maluch mówi. Pierwsze słowa i dźwięki.

39,90 
Maluch mówi. Pierwsze słowa i dźwięki (1–3 lata) to zestaw trzech książeczek obrazkowych wraz z naklejkami, dzięki którym najmłodsze dzieci poznają

Kapitan Nauka: Montessori. Karty obrazkowe Zwierzęta na wsi

29,90 
Jak nazywa się mały konik? Gdzie spotkasz żaby? Co robi świnka? Inspirowane metodą Montessori karty obrazkowe przedstawiają zwierzęta żyjące na

Kapitan Nauka: Dzika logika. Zagadki i łamigłówki

39,90 
Wytęż mózg i zostań dzikim mistrzem intelektu! aż 85 wyzwań dla bystrzaków podchwytliwe i wciągające zagadki logiczne różny stopień trudności

Kapitan Nauka: Gra edukacyjna – Zwierzaki świata

59,90 
Poczuj zew natury, poznawaj zwierzęta, wytężaj wzrok i nie daj się zwieść mistrzom kamuflażu! Zwierzaki świata to edukacyjna gra planszowa, która zapewni

Kapitan Nauka: Układanki Malucha: Ang. Zwierzęta 1-3 lat

24,90 
Układanki malucha. Angielski. Zwierzęta to pakiet 7 trzyelementowych puzzli, dzięki którym maluchy poznają pierwsze angielskie słówka, takie jak cat, dog czy duck. Każdy z trzyelementowych

Kapitan Nauka: Bazgraki poznają LICZBY 4-6 lat

12,90 
Bazgraki poznają LICZBY (4–6 lat) to książeczka z pomysłowymi zagadkami, które wprowadzają przedszkolaki w świat matematyki. Bogato ilustrowane zabawy zachęcają do

Kapitan Nauka: gra matematyczna – kumaci piraci

59,90 
„Kumaci piraci” (6+) to matematyczna bitwa o skarby, w której gracze wcielają się w role piratów i wykonują działania na

Kapitan Nauka: gra na kodowanie – zakodowana wieża

44,90 
„Zakodowana wieża” (5+) to gra kooperacyjna, która wprowadza dzieci w podstawy programowania bez komputera. Gracze współpracują ze sobą i kodują

Kapitan Nauka: Urodziny tygryska Gra Loteryjka 2+

26,90 
Urodziny tygryska to gra loteryjka dla najmłodszych, która udoskonali umiejętność opowiadania oraz ćwiczenia spostrzegawczości i refleksu w poszukiwaniu szczegółów. Zadaniem dzieci

Kapitan Nauka: Układanki Malucha Rodziny zwierząt

25,00 
Zabawa rozwijająca wiedzę o świecie zwierząt Zestaw „Rodziny zwierząt. Układanki malucha” (1–3 lata) zawiera 7 trzyelementowych puzzli przedstawiających zwierzęta i

Kapitan Nauka: Twinkle, Twinkle, Little Star

35,90 
Gdzie pajączek schował się przed deszczem? Dokąd wędruje migocząca gwiazdka? Komu owieczka podarowała worek wełny? Poznaj bohaterów piosenek i zaśpiewaj

Kapitan Nauka: Kto mieszka w dżungli? Dotknij i przesuń

34,90 
Dotknij i przesuń. Kto mieszka w dżungli? to inspirowana zabawą w „a kuku” książka dla maluchów, która ukazuje zaskakujące zmiany w

Kapitan Nauka: Ida się cieszy

22,90 
Ida się cieszy (2+) to książeczka o tym, ile jest powodów do radości w życiu małej dziewczynki: przyjazd ukochanej babci, święta,